اجرای سیستم تلفنی مبتنی بر شبکه برای بازرگانی بابک
در راستای آنالیز و تجذیه و تحلیل مجموعه بازرگانی بابک، با توجه به شعب این بازرگانی که یکی در شهرکرد و دیگری در اصفهان بود و همچنین ترافیک تماس های تلفنی بسیار بالا و پر اهمیت بعلاوه نیاز به ضبط مکالمات و گزارش گیری طولانی مدت در قالب نمودار و … یکپارچه سازی سیستم تلفنی بین شعب به این مجموعه توسط تیم هایکا ارایه شد و پس از بررسی های ثانویه تصمیم بر این شد که به دلیل روند بودن یکی از خط تلفن های شهرکرد آن شماره، عنوان تنها شماره ی این مجموعه در نظر گرفته شود و فعلاً امکان برقراری ۳ تماس همزمان با آن خط از هر دو شعبه، محیا شده است. و همچنین تماس تلفنی بین شعب به صورت داخلی هستند و روی بستر اینترنت برقرار میشوند و دارای هزینه نیستند.
از دیگر امکانات این سیستم میتوان به امکانات بی نظیر آن از جمله کنفرانس تلفنی، انتقال مکالمه بین داخلیهای شرکت، پیج کردن افراد، پاسخگویی به تلفن های مجموعه روی موبایل، دریافت فکس ها روی گوشی موبایل و کامپیوتر، آرشیو شدن فکس ها و امکان گزارش گیری، پیامگیر صوتی و امکان ارسال پیام صوتی به ایمیل افراد و … اشاره کرد و همچنین قدرت مانور و پیشرفته تر کردن سیستم نیز بسیار عالی است به عنوان مثال میتوان امکاناتی نظیر اتوماتبک کردن برخی امور تلفنی(ثبت صورت خرید-شنیدن مبلغ بدهکاری یا بستانکاری و … )، درب باز کن، اتصال به سیستم مدیریت مشتری (CRM) و … را در صورت نیاز به سیستم اضافه کرد.
بدون دیدگاه