کلینیک انفورماتیک

خدمات آیتی و انفورماتیکی هایکا


کارکرد صحیح و سریع کامپیوتر ها و برنامه‌ها یک امر بسیار مهم در مجموعه های کوچک و بزرگ می‌باشد. تا حدی که در صورت مختل شدن سیستم‌های رایانه‌ای اکثر کارمندان، کاری برای انجام دادن در شرکت‌ها ندارند. به عبارتی شاید حضور و کارکرد صحیح کامپیوتر ها به اندازه نیروی انسانی در ادارات و شرکت ها از اهمیت برخوردار باشد.

اگر چه که امروزه توانایی کار با کامپیوتر از ملزومات هر فرد است ولی توانایی رفع عیب ها و پیکربندی های این گونه سیستم ها از حوصله عموم افراد خارج است. و لذا این گفته که عموم کارمندان و نیروی انسانی موجود در ادارات و شرکت ها توانایی رفع عیب و مشکلات سیستم ها را دارتد حرفی غلط است. بنابر این در ادارات و شرکت‌ها شاهد رده‌ی شغلی مدیر انفورماتیک هستیم.

ولی برای اکثر شرکت‌ها استخدام یک نیروی آی‌تی مقرون به صرفه نیست و مدیران در این گونه شرکت‌ها یا خودشان امور آی‌تی را انجام می‌دهند که در اصل وقت خود را به جای مدیریت و اهداف والایی که دارند صرف این کار می‌کنند و یا از نیرو‌های دفتری و در کل نیرو‌های انسانی که دارند انتظار دارند که کارهای انفورماتیکی را انجام دهند که در این صورت هم معمولاً کارها همیشه به هم گره خورده و در کل این موضوع که تمامی(یا بخشی از) کارکنان شرکت اطلاعات و یا دسترسی‌هایی به سیستم‌های انفورماتیکی(از جمله دوربین‌های مداربسته، سیستم حضور و غیاب، سیستم های تلفنی و …) داشته باشند امریست که اصول مدیریت و رهبری را زیر سوال می‌برد.

لذا با توجه به مشکلات مطرح شده، کلینیک انفورماتیک هایکا با سال‌ها سابقه در این زمینه، پشتیبانی سیستم‌های آی‌تی را در این گونه شرکت‌ها متقبل می‌شود و در راستای عملکرد صحیح، سریع و ایمن سیستم‌های آی‌تی، تعهداتی را به شرکت های طرف قرارداد خود می‌دهد.

شما می‌توانید در مورد نحوه پشتیبانی اینجا کلیک کنید و یا با شرکت تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *