بازاریابیدیجیتال

دیجیتال مارکتینگ در واقع استفاده از ابزارهای دیجیتال برای توسعه کسب و کارها و جذب مشتریان بیشتر می باشد. در این حوزه همه ابزارهای دیجیتال مورد استفاده مردم دخیل هستند و موضوعی که بیشتر اهمیت دارد مدت انتظار یا همان waiting time در ابزارها می باشد. با توجه به اینکه با تحقیقات صورت گرفته در داخل کشور ویتینگ تایم در شبکه‌های اجتماعی بیشتر از بقیه ابزارها بوده قاعدتاً تلاش برای دیده شدن در این محیط و حضور شایسته و هدف‌دار در آن می‌تواند موجب پیشی گرفتن از رقبا و تبدیل شدن به یک برند کم رقیب می‌گردد. تیم دیجیتال مارکتینگ هایکا با تجربه بیش از ۱۰ سال در این زمینه و با استفاده از نیروهای متخصص در تلاش است تا بتواند کسب و کارها را در رسیدن به درآمد بالا و حضور مؤثر در حوزه دیجیتال یاری دهد . از این رو اقدامات زیر و برخی اقدامات اختصاصی دیگر از سوی این مجموعه قابل انجام است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. ارائه ایده‌های نوین کسب و کار
  2. گذار از تبلیغات و کسب و کار سنتی به دیجیتال
  3. حضور فعال در شبکه های اجتماعی
  4. کسب مشتری و فروش از طریق ابزارهای دیجیتال
  5. طراحی و اجرا و بهینه سازی وب سایتها طبق اصول مارکتینگ که اختصاصاً برای هر کسب و کار برنامه ریزی می شود
  6. ساخت تیزرهای تبلیغاتی و گرافیک موشن و پوسترهای تبلیغاتی جذاب به جهت مخاطبان فضای دیجیتال
  7. امکان توسعه کسب و کارها به خارج از کشور با توجه به ظرفیت ها و ارتباطات موجود

و بسیاری از امور مرتبط در این زمینه که به صورت مشاوره و حتی حضور در محل قابل مذاکره و انجام می باشند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *